diumenge, 18 de setembre del 2016

NOU I DEFINITIU PLANTEJAMENT DEL BLOG “A LA MEVA MANERA DE VEURE”.

NOU I DEFINITIU PLANTEJAMENT DEL BLOG “A LA MEVA MANERA DE VEURE”.

En tornar d’una setmana de vacances us comunico que després de donar-hi moltes voltes i de provar vàries alternatives els darrers mesos sobre la periodicitat de les reflexions penjades, he arribat a la conclusió que els anys no perdonen i el ritme frenètic d’una reflexió diària des de l’any 2011 no el puc mantenir amb assiduïtat i que les diverses fórmules que he assajat per dosificar-les no m’han acabat de fer el pes, de manera que el que faré es penjar una reflexió sempre que em vingui de gust, sense sentir-m’hi obligat per un compromís personal. 

Per tant, hi haurà temporades de reflexió diària i d’altres que m’ho prendre amb més calma. Sobre la marxa ja ho anireu notant, però ja ho dono per fet des de demà mateix, que faré campana.


Gràcies per llegir-me i, sobretot, pels vostres enriquidors comentaris al Facebook


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada